من از كدامين بادم


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 

 من از كدامين بادم
 


 
گفتم شوری در سرم برپاست! بی تابم! عجیب بی تابم در این راه که می بری مرا

 

 
 
گفت بادی دره ای را می کاود. شادمان باش!

 

 
گفتم کدام باد

 

 

 
گفت وَالذَّارِیَاتِ ذَرْواً

 
گفتم که آنان را فرستاده؟
 
گفت کسیکه بادها را پیشاپیش رحمتش می فرستد
 
(وَهُوَ الَّذِی یُرْسِلُ الرِّیَاحَ بُشْراً بَیْنَ یَدَیْ رَحْمَتِهِ اعراف/ ۵۷)
 
 
 

گفتم چه می کنند این بادها در سرم!؟

 

گفت تخم رحمت می پراکنند، تخم عشق!
 
 به سوی زمینهای مرده (لِبَلَدٍ مَّیِّتٍ)
 
 

 
بدانسان که مرده ای را زنده می کند تا متذکر شود (کَذَلِکَ نُخْرِجُ الْموْتَى لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ)  

 

 

 
گفتم باد ها چگونه توان زنده کردن دارند!

 
 
 
گفت همانگونه که توان کشتن دارند!

 

 

 
 
گفتم بیشتر بگو

 

 

 
گفت بادهایی هست که بر باد های دیگر سوارند، اینها رسولان عشق اند!

 
 
 
بادهایی هست که بر آبها گشته اند، اینها رسولان رحمت اند!

 

 

 
 
و بادهایی که بر خاک گذشته اند، اینها رسولان نعمت اند!

 

 

 
 
گفتم از آتش آیا هیچ بادی نگذشته است.

 

گفت پرهیز کن از بادی که تنها از آتش گذشته است.
 
 

 
 
بادی که  تنها از آتش بگذرد در آن عذاب آتش است و سرمای شدید!

 

 

 
 
گفتم آیا در این چهار گونه خلاصه می شوند؟

 

گفت بادها به شدت ضعف و به نوع ترکیب معابری که از آن گذشته اند
 
 

 
 
با هفتاد دو ملت برابری می کنند. من از معابر نگفتم از مبادی گفتم.

 

 

 
 
گفتم در رمز و رازم مپیچ، هر یک از این چهار گونه که گفتی با آدمی چه می کند؟

 

گفت پیشتازان را  نخسین باد پیش می برد.
 
عارفان را دومین باد می برد تا مرز پیشتازان. شاعران را سومین باد از خاک کنده است
 
و گاه آنان را بدست دومین باد می سپارد و باد چهارم در سر ساحران سیاهکار است
 
 

 
 
که باید پناه برد از آنها به فرستنده بادها!

 

 

 
گفتم در من کدامین باد در کند و کاو است؟

گفت آن باد که ابتدا از…. و….و… می رود تا بر آن دیگری سوار شود.
 
 
 
بادبانهای چو برافراشته گردند، هُوَ الَّذِی یُسَیِّرُکُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ … یونس/۲۲

 
 
گفتم سوار که شد چه می شود؟

 
 
گفت بر باد می شوی!
 
 
 
 
گفتم  کیستی تو؟

 
 
گفت آنم من که بر چهار باد سوار است!

 
 
گفتم از سبقت گیرنده گانی؟

 
 
 گفت نی!
 
 
گفتم از عارفان و سالکانی؟

 
 
گفت نی؟

 
 
گفتم  کیستی تو؟
هیچ نگفت و چون باد رفت!!
 
 

 

 

بیمه دی نمایندگی مهندس ضیایی

 آدرس:

این نمایندگی واقع درتبریز -سردرود خیابان امام  روبروی خیابان باغبان واقع شده است.

شرح خدمات :

مشاوره ؛کارشناسی و صدورانواع بیمه نامه

ایده محوری:

ترویج بیمه های کمتر شناخته شده همچون بیمه های عمر و پس انداز

شماره تماس:

04114200839
09147947252

در صورت مراجعه نحوه آشنایی خود (این وبلاگ)را اعلام تا از مشاوره ومزایای ویژه ما بهرمند شوید

http://day5301.mihanblog.com/

بیمه دی-تبریز-تخفیفات ویژه بیمه-سردرود-بیمه دی ضیایی-بیمه عمر-بیمه ثالث-نمایندگی ضیایی.

بیمه ماشین-بیمه حوادث-نرخ بیمه حوادث-نرخ ثالث-تخفیف-بیمه دی تبریز-نمایندگی بیمه دی.

بیمه عمر چیست؟-سایت بیمه دی-بیمه حوادث انفرادی-بیمه آتش سوزی-نرخ بیمه-



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:43---1 اسفند 1390
سلام وبلاگت حرف نداشت وبلاگ منم همگي بياين خوشحال مي شم لطفا نظر بدين تو نظر سنجيم شركت كنيد ممنون.

bahare
ساعت12:51---29 بهمن 1390
slm mer30 k be vebam sar zadi vebloge zibai dari

محمدرضا
ساعت16:49---27 بهمن 1390
سلام دوست عزیز!
من تازه یه وب راه انداختم و می خوام کارای مذهبی انجام بده اگه دوس دارید هر دفعه یه سری بهم بزنید درضمن در هنگام ورود خواهشا برای سلامتی و ظهور هر چه زودتر آقامون صلوات یادتون نره!
دوستون دارم اندازه همه ذره های موجود تو هوا![گل]


عاشق تنها
ساعت10:53---27 بهمن 1390
خدایا سخن عشق شیرین است یاریم کن..یاریم که با عشق آرامش بگیرم...سلام

عاشق تنها
ساعت10:52---27 بهمن 1390
خدایا سخن عشق شیرین است یاریم کن..یاریم که با عشق آرامش بگیرم...سلام

habib
ساعت6:44---22 بهمن 1390
salam
webloget ghashang bood be del adam mishine


amir
ساعت19:16---18 بهمن 1390
mer30
sar bezan be man
too nazarsanji sherkat kon plz


moein
ساعت12:41---15 بهمن 1390
با تشکر دوباره منتظرم

مهربون
ساعت20:13---14 بهمن 1390

سلام عزیزجون خوبی قربونت بشم وبلاگ تو دیم عالی بودش ای ول دختر دمت گرم.اگه دوس داشتی منو لینک کن بعدش بهم خبر بده تا منم لینک ت کنم اسم وبلاگ من: چه خبره اینجا
موضوع وبلاگ من: اخبار-عمومی-تفریحی ه
....................................,,--~~”'¯¯¯¯


moein
ساعت11:51---13 بهمن 1390
ممنون که سر زدی و وبت رو لینک کردم به وب اصلیم هم سر بزنی خوشحال میشم
www.love_m2.loxblog.com


amir
ساعت20:59---10 بهمن 1390
سلام با تبادل لینک موافق هستم
بازدید وب من 1000نفر در روز

وب من را با نام جدیدترین عکس های روز و ادرس www.dbg.r98.irلینک کن بعد بیا تو این صفحه
http://dbg.rozblog.com/page/tabadol
لینک خودتو ارسال کن
این کار باعث میشه که لینک شما هم در ادرس بالا و هم در ادرس www.iranypix.mihanblog.com
گذاشته بشه پس با دو وب بازدید بالای 1000نفر تبادل لینک میکنی


لذت تنهایی
ساعت23:08---6 بهمن 1390
.

مهران احمدی
ساعت16:33---3 بهمن 1390
با عرض سلام وخسته نباشی خدمت لیلا خانم امیدوارم خوب باشین ودر زندگی موفق وسربلند باشی وبلاگ خیلی خوبی دارین به ما هم سر بزن منتظرتما

ریحان
ساعت12:07---1 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری
اسم وبتم خیلی قشنگه
بهم سر بزن...
خوشحال میشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:بیمه دی-تبریز-تخفیفات ویژه بیمه-سردرود-بیمه دی ضیایی-بیمه عمر-بیمه ثالث-نمایندگی ضیایی,ساعت 11:23 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin